Yrd. Doç. Dr. Barış Ursavaş

Özgeçmiş

baris-ursavas

İstanbul Üniversitesi Radyo, TV, Sinema Bölümü’nden mezun olan Barış Ursavaş, ABD’de, The City University of New York’da MBA eğitimini tamamladı. İşletme alanında doktorasını Boğaziçi Üniversitesi’nde tamamlamış olan Barış Ursavaş  1993 – 2001 yılları arasında TRT İstanbul Televizyonu’nda Yardımcı  Yönetmen ve  Kameraman olarak çalışmış ayrıca 1993 – 2001 yılları arasında Gezi National Geographic Traveler dergisinde fotoğrafçılık ve gezi yazarlığı da yapmıştır.

Şu an İstanbul Bilgi Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümü’nde yardımcı doçent olarak görev yapmakta olan Barış Ursavaş’ın akademik ilgi alanları müziğin tüketici davranışları üzerindeki etkisi, duyusal pazarlama ve yaratıcılıktır.

İstanbul Bilgi Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Reklamcılık Bölümü’nde öğretim üyesi

 

Yayınlar:

Ursavas, B., & Hesapci-Sanaktekin, O. (2013). What happens when you're lost between happiness and sadness? Effects on consumers' cognitive responses. Journal of Business Research, 66(7), 933-940.
Hesapçı-Sanaktekin, Ö. and Ursavaş, B. (2011). “The Role of Self-Esteem on the persuasive effects of Emotional Valence Sequence”, Proceedings of the 10th International Marketing Trends Congress, 20-22 January, Paris.
Ursavaş, B. and Hesapçı-Sanaktekin, Ö. (2011), “Audial vs. visual dramatic contrast: Effects on consumer memory” LaLonde Conference in Marketing Communication and Consumer Behavior, Les Maures, France.