Bölüm Başkanı'nın Mesajı

Doç. Dr. Gresi Sanje

Pazarlama iletişiminin temelinde yaratıcılık, yenilikçilik ve insan-odaklı olmak vardır. Bu anlayış ışığında, tartışan, uygulayan ve üreten bir akademik gelişim ortamını katılımcılarımızla paylaşmanın heyecanını yaşıyoruz. Teoriye haksızlık etmeyen, ancak teoride bırakmayan bir müfredat ile geleceğin pazarlama iletişimine yön veriyoruz.

Pazarlama iletişimi ekosisteminin tüm öğelerine dokunan bir program yapımız var. Pazarlama esasen insan davranışını kurumla ilişkilendiren fonksiyondur. Doğal olarak bu fonksiyon psikoloji, sosyoloji, ekonomi, politika, istatistik gibi farklı disiplinlerden beslenir. Biz de sadece son uygulamaya değil, fonksiyonun tamamını ele alan bir bakış açısıyla pazarlama iletişimini masamıza yatırıyoruz. Marka, strateji, medya, insan davranışları, yaratıcılık, içerik üretimi, deneyim tasarımı, araştırma gibi uzmanlaşma alanları sunuyoruz. Pazarlama iletişiminin kadim teorileri ile güncel trendleri evlendiren ve katılımcıları istedikleri alanda uzmanlaştırabilen bir yapıdan bahsediyorum.

Marka Okulu kapsamında MediaCat ile çok verimli bir ortaklık kurguladık. Bu ortaklık sektörel entegrasyonumuzun derinleşmesini ve sistematik hale gelmesini sağladı. Bu ortaklık sayesinde katılımcılarımızla uluslar arası seviyede meşhur danışman ve profesyonellerin buluşmasını, derslere üst düzey uygulayıcıların konuk olarak katılmasını ve ürettiğimiz içeriklerin kendine platform bulmasını sağlıyoruz.  Kısaca, İletişim Bilgi’de okunur diyerek pazarlama iletişimi ile ilgilenen herkesi Marka Okulu’na başvurmaya davet ediyorum.

KaanVarnali