Blog

Marka Okulu Günlükleri

Makale Örnekleri

Bora Arkun – Bilgisayar Oyunlarının Pozitif Etkileri
Emre Demirtaş – İçi Dışı Bir Değil
Esra Oustouner- Barbie ile Herşey Mümkün
Gizem Yılmaz – Dijital Pazarlamaya Hakim Misiniz
Mehmet Görkem Yaşar – Mağazalarda Arka Planda Çalan Müziğin Modalitesi
Özlem Kılıçaslan – Programatik Reklam Teknolojisi
Sevil Aktan –

Okumaya Devam Edin

2017 İçerik Pazarlaması Trendleri

2017 İçerik Pazarlaması Trendleri

İçerik pazarlaması; okuyucuyla ilişki kurabilen, faydalı /eğlenceli içerik yaratma ve yayma amacına odaklı pazarlama türüdür. İçerik pazarlama stratejisi genel pazarlama stratejisinin içine dahil edilir. Ana amaç, belirlenen hedef kitleyi etkileyerek, markanın tanınırlığını artırmak ve ürün/hizmet satın almaya yönlendirmektir.

Özellikle son birkaç yıldır markalar

Okumaya Devam Edin