Blog

Marka Okulu Günlükleri

2017 İçerik Pazarlaması Trendleri

2017 İçerik Pazarlaması Trendleri

İçerik pazarlaması; okuyucuyla ilişki kurabilen, faydalı /eğlenceli içerik yaratma ve yayma amacına odaklı pazarlama türüdür. İçerik pazarlama stratejisi genel pazarlama stratejisinin içine dahil edilir. Ana amaç, belirlenen hedef kitleyi etkileyerek, markanın tanınırlığını artırmak ve ürün/hizmet satın almaya yönlendirmektir.

Özellikle son birkaç yıldır markalar

Okumaya Devam Edin

Apple’ın Ardındaki Deha Jony Ive

Leander Kahney

İngiliz tasarımcı Jonathan Ive, 1992 yılında Apple’da çalışmaya başladığında 21. yüzyıla damga vuracak ürünlere imza atacağından habersizdi kuşkusuz. Üniversitede tasarım okuyan ve tasarım anlayışının şekillendiği lise yıllarından beri bir ürünün işlevi ve görünüşü arasındaki en iyi kombinasyona ulaşmayı hedefleyen Ive’ın yaşamındaki dönüm noktası, Apple’da

Okumaya Devam Edin