Blog

Marka Okulu Günlükleri

Yönetici misiniz, pazarlamacı mı?

Pelin Özkan \MediaCat\ Genel Yayın Yönetmeni\ Marka Okulu Öğretim Görevlisi
  Marka yönetimi yaratıcı bir disiplindir. Analitik zekâdan çok görsel ve bilişsel zekâyı kullanır. Büyük marka yöneticileri, büyük pazarlamacılar rasyonel verilerden çok sezgilerine, içgüdülerine güvenerek risk alırlar.
“Yöneticiler olmasaydı” der Financial Times’ın önemli analistlerinden birisi “firmalar da olmazdı. Ama işin

Okumaya Devam Edin

Strateji ve stratejik düşünme

Şila Grayif \İstanbul Bilgi Üniversitesi\Marka Okulu\Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı Öğrencisi

Planlama, sonradan adını uzun vadeli planlama olarak genişletmiş olsa da şu anki “stratejik düşünme” ancak 90’lar ile beraber tam olarak kabul görmeye başlamıştır.

Strateji yön belirlemenin anasıdır. Düşünme ile başlayan bir sürecin adına denir. Stratejik düşünmenin temel

Okumaya Devam Edin