Blog

Marka Okulu Günlükleri

Strateji ve stratejik düşünme

Şila Grayif \İstanbul Bilgi Üniversitesi\Marka Okulu\Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı Öğrencisi

Planlama, sonradan adını uzun vadeli planlama olarak genişletmiş olsa da şu anki “stratejik düşünme” ancak 90’lar ile beraber tam olarak kabul görmeye başlamıştır.

Strateji yön belirlemenin anasıdır. Düşünme ile başlayan bir sürecin adına denir. Stratejik düşünmenin temel

Okumaya Devam Edin

Karanlık pazarlama

Sercan Yenipazar \İstanbul Bilgi Üniversitesi \Marka Okulu\Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı Öğrencisi

Bu pazarlama tekniği sayesinde markanın yarattığı talep arzusu son kullanıcı tarafından büyük ölçüde görünmez ama hissedilir boyuttadır.

Günümüzde satışa sunulan birçok yeni ürünün içlerinden neden sadece bir tanesi pazarda tutunurken diğerleri kaybolup gider? Bizler için olmazsa olmaz dediğimiz

Okumaya Devam Edin