Blog

Marka Okulu Günlükleri

Karanlık pazarlama

Sercan Yenipazar \İstanbul Bilgi Üniversitesi \Marka Okulu\Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı Öğrencisi

Bu pazarlama tekniği sayesinde markanın yarattığı talep arzusu son kullanıcı tarafından büyük ölçüde görünmez ama hissedilir boyuttadır.

Günümüzde satışa sunulan birçok yeni ürünün içlerinden neden sadece bir tanesi pazarda tutunurken diğerleri kaybolup gider? Bizler için olmazsa olmaz dediğimiz

Okumaya Devam Edin

Sosyal CRM ve yeni müşteri hizmetleri dünyası

Kamil Özkan \Isobar Türkiye\Client Services Director\İstanbul Bilgi Üniversitesi Marka Okulu\Pazarlama İletişimi\Yüksek Lisans Programı Öğrencisi

Geleneksel CRM’de şirketler için tüketiciyle olan ilişki, şirketin müşteriyi yönettiği bir ilişkiyken, sosyal CRM’de şirket ve müşteri ilişki halinde, birlikte ortak bir sonuca gitmeye çalışıyorlar.
 Çocukluk yıllarında geleceğe dönüş gibi fütüristik filmlerle büyüyen

Okumaya Devam Edin