Blog

Marka Okulu Günlükleri

Sosyal CRM ve yeni müşteri hizmetleri dünyası

Kamil Özkan \Isobar Türkiye\Client Services Director\İstanbul Bilgi Üniversitesi Marka Okulu\Pazarlama İletişimi\Yüksek Lisans Programı Öğrencisi

Geleneksel CRM’de şirketler için tüketiciyle olan ilişki, şirketin müşteriyi yönettiği bir ilişkiyken, sosyal CRM’de şirket ve müşteri ilişki halinde, birlikte ortak bir sonuca gitmeye çalışıyorlar.
 Çocukluk yıllarında geleceğe dönüş gibi fütüristik filmlerle büyüyen

Okumaya Devam Edin

Yetenek yönetimi: Tanımı ve Türkiye’den uygulama örnekleri

Sena Balkaya \İstanbul Bilgi Üniversitesi Marka Okulu\Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı Öğrencisi

Kurumların yetenekli çalışanları kendi bünyelerinde kalmaya ikna edebilmeleri için farklı iletişim araçlarını ve ihtiyaçları olan yeteneğin hangi alanda olduğunu belirlemeleri büyük önem taşımaktadır.
  Louis Carter, Best Practices in Talent Management adlı kitabında, yetenek kavramının sözlük anlamından

Okumaya Devam Edin