Blog

Marka Okulu Günlükleri

Gizli bilginin anahtarı: Nöropazarlama

Işıl Sağlam \İstanbul Bilgi Üniversitesi Marka Okulu \Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı Öğrencisi

Nöropazarlama araştırmalarıyla artık inanç ve ritüellerimizin de aldığımız pek çok kararda ve özellikle satın alma davranışımızda ne kadar büyük rol oynadığını çok iyi biliyoruz.

Yeni aldığınız iPhone 5S’i kul­lanma sebebiniz, telefonun sesi iletme kalitesi, değil mi?

13 pont topuklu,

Okumaya Devam Edin

Adaptif ve proaktif bir pazarlama iletişimi için sosyal dinlemenin önemi

Burak Durmaz \Stratejist \İstanbul Bilgi Üniversitesi Marka Okulu \Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı Öğrencisi

İnternet kullanımının toplam nüfusa oranla %50 seviyesini geçerek giderek genele yayıldığı (TÜİK 2013), online nüfusun %94’ü olan 34 milyon vatandaşın her ay aktif olarak Facebook kullandığı (Campaign) ülkemiz bireyleri dünya ortalamasının üzerinde bir hızla

Okumaya Devam Edin