Blog

Marka Okulu Günlükleri

Adaptif ve proaktif bir pazarlama iletişimi için sosyal dinlemenin önemi

Burak Durmaz \Stratejist \İstanbul Bilgi Üniversitesi Marka Okulu \Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı Öğrencisi

İnternet kullanımının toplam nüfusa oranla %50 seviyesini geçerek giderek genele yayıldığı (TÜİK 2013), online nüfusun %94’ü olan 34 milyon vatandaşın her ay aktif olarak Facebook kullandığı (Campaign) ülkemiz bireyleri dünya ortalamasının üzerinde bir hızla

Okumaya Devam Edin

Nöropazarlama, geleneksel pazarlama teknikleriyle ortaya çıkarılamayan sonuçları ortaya çıkarabilir mi?

İlyas Muzaffer Özyıldırım \Sanovel İlaç A.Ş. Tanıtım Müdürü \İstanbul Bilgi Üniversitesi Marka Okulu \Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı Öğrencisi

Pazarlama endüstrisi ve araştırmaları rasyonel zihin iletişim modellerinin ötesine geçmeyi becerememiştir.

Nörofizyolojik araştırma yön­temleri 1960’lardan beri pazarlama araştırmalarında kullanılmaktadır. Bu yöntemler ge­leneksel pazarlama araştırma yön­temleri ile de o günden beri rekabet

Okumaya Devam Edin