Blog

Marka Okulu Günlükleri

Marka fanatizmi: Fanatizm olgusunun altında yatan psikolojik nedenler

Elif Ezgi Oğuz \Vestel Beyaz Eşya Yeni Ürün Geliştirme Uzmanı \İstanbul Bilgi Üniversitesi Marka Okulu \Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı Öğrencisi

“If you want to grow your business, focus on creating brand fanatics!”
(Jackson T, 10 ways to create brand fanatics Article, 2011.)

Fanatizm ya da fanatik taraf­tarlık sözcüklerini duyunca

Okumaya Devam Edin

İçerik pazarlaması nedir?

Murat Sanlıdilek / Bentego Video Marketing Company İstanbul Bilgi Üniversitesi Marka Okulu Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı Öğrencisi
Giriş

Son zamanlarda pazarlama dünyasında sıkça duyulan “İçerik Kraldır” sözü ilk baş­larda insanlar tarafından pek anla­şılmasa da şuan “İçerik Pazarlama­sı” herkesin az çok aşikâr olduğu bir pazarlama dalı haline

Okumaya Devam Edin