Blog

Marka Okulu Günlükleri

Nöropazarlama, geleneksel pazarlama teknikleriyle ortaya çıkarılamayan sonuçları ortaya çıkarabilir mi?

İlyas Muzaffer Özyıldırım \Sanovel İlaç A.Ş. Tanıtım Müdürü \İstanbul Bilgi Üniversitesi Marka Okulu \Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı Öğrencisi

Pazarlama endüstrisi ve araştırmaları rasyonel zihin iletişim modellerinin ötesine geçmeyi becerememiştir.

Nörofizyolojik araştırma yön­temleri 1960’lardan beri pazarlama araştırmalarında kullanılmaktadır. Bu yöntemler ge­leneksel pazarlama araştırma yön­temleri ile de o günden beri rekabet

Okumaya Devam Edin

Marka fanatizmi: Fanatizm olgusunun altında yatan psikolojik nedenler

Elif Ezgi Oğuz \Vestel Beyaz Eşya Yeni Ürün Geliştirme Uzmanı \İstanbul Bilgi Üniversitesi Marka Okulu \Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı Öğrencisi

“If you want to grow your business, focus on creating brand fanatics!”
(Jackson T, 10 ways to create brand fanatics Article, 2011.)

Fanatizm ya da fanatik taraf­tarlık sözcüklerini duyunca

Okumaya Devam Edin