Blog

Marka Okulu Günlükleri

Marka kişiliği: İnsana dair özellikleri markalara yüklemek

Zeynep Gezmiş \İstanbul Bilgi Üniversitesi Marka Okulu \Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı Öğrencisi

Tüketiciler sadece ürünleri değil, ürünlere ilişkin hikâyeleri ve bu hikâyelere ilişkin duyguları da satın almaktadır.

“Ürün sensin. Hisleri olan, sen. İşte satacak olan şey budur.”
MadMen, Don Draper

Yaratıcı Apple mı? Asi Diesel mi? Yoksa kahraman Nike mı?

Okumaya Devam Edin

Markanız dünyayı değiştirebilir mi?

Sinem Özcan \İstanbul Bilgi Üniversitesi Marka Okulu \Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı Öğrencisi \CNBC-e, e2 \Web siteleri ve sosyal medya sorumlusu

Netflix aslında teknolojiyi merkezine oturtan bir firma olarak yola çıkmadı ama kendini öyle konumlandırdı.

Savaşlara, açlığa ya da salgın hastalıklara çare bulamayabilirsiniz, ama insanların alışkanlıklarını değiştirebilirsiniz. Markanızın dünyayı değiştiremeyeceğini

Okumaya Devam Edin