Blog

Marka Okulu Günlükleri

Markanız dünyayı değiştirebilir mi?

Sinem Özcan \İstanbul Bilgi Üniversitesi Marka Okulu \Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı Öğrencisi \CNBC-e, e2 \Web siteleri ve sosyal medya sorumlusu

Netflix aslında teknolojiyi merkezine oturtan bir firma olarak yola çıkmadı ama kendini öyle konumlandırdı.

Savaşlara, açlığa ya da salgın hastalıklara çare bulamayabilirsiniz, ama insanların alışkanlıklarını değiştirebilirsiniz. Markanızın dünyayı değiştiremeyeceğini

Okumaya Devam Edin

Türkiye yerli marka araba üretmeli mi?

Serkan Ünal \İstanbul Bilgi Üniversitesi Marka Okulu \Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı Öğrencisi \Doğuş Oto Pazarlama \Management Trainee

Arabaların üretim maliyetlerinin gün geçtikçe artmasına rağmen üreticiler arasındaki sıkı rekabet ve pazar şartları araçların satış rakamlarının artmasını engelliyor.

Bugünlerde Türkiye’de en çok sözü edilen konu şu: Türkiye kendi otomobil markasını

Okumaya Devam Edin