Blog

Marka Okulu Günlükleri

Türkiye yerli marka araba üretmeli mi?

Serkan Ünal \İstanbul Bilgi Üniversitesi Marka Okulu \Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı Öğrencisi \Doğuş Oto Pazarlama \Management Trainee

Arabaların üretim maliyetlerinin gün geçtikçe artmasına rağmen üreticiler arasındaki sıkı rekabet ve pazar şartları araçların satış rakamlarının artmasını engelliyor.

Bugünlerde Türkiye’de en çok sözü edilen konu şu: Türkiye kendi otomobil markasını

Okumaya Devam Edin

Pazarlamanın yol haritası: Bilişsel psikoloji

Selin Botur \İstanbul Bilgi Üniversitesi Marka Okulu \Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı Öğrencisi \LeasePlan Türkiye \Portföy Yönetimi Müşteri Temsilcisi

İnsan davranışlarına odaklanan markaların öncelikli olarak insan psikolojisinin bilinç dışı süreçlerine odaklanması ve işleyişinde pek çok hata barındıran insan beynini anlamaya çalışması gerekecektir.

Milattan öncenin Antik Yunan topraklarında Plato’nun insan

Okumaya Devam Edin