Blog

Marka Okulu Günlükleri

Konumlandırma: Zihinleri fethetmenin yolu

R. Pınar Öztürk \İstanbul Bilgi Üniversitesi Marka Okulu \Pazarlama İletişimiYüksek Lisans Programı Öğrencisi \Şölen Kategori\Pazarlama Müdürü

Başarılı konumlandırmalar hem akla hem duyguya hitap eden konumlandırmalardır.

Konumlandırma deyince ilk akla gelen isimler olan Al Ries ve Jack Trout’a göre konumlandırmanın temel yaklaşımı yeni ve farklı bir şey yaratmak değil,

Okumaya Devam Edin

Dünün rüyası, yarın kâbus olursa

Özlem Malkara \İstanbul Bilgi Üniversitesi Marka Okulu \Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı Öğrencisi

Pazardaki fırsatları, tüketici nezdinde karşılanmayı bekleyen ihtiyaçları tespit etmek ya da tüketici için yeni talep alanları yaratmak ve dolayısıyla bir kategoriyi yoktan var etmek her ticari markanın rüyasıdır.

Kâmil Efendi, sabah servisi için daireleri kapı kapı dolaşmış

Okumaya Devam Edin