Blog

Marka Okulu Günlükleri

Dünün rüyası, yarın kâbus olursa

Özlem Malkara \İstanbul Bilgi Üniversitesi Marka Okulu \Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı Öğrencisi

Pazardaki fırsatları, tüketici nezdinde karşılanmayı bekleyen ihtiyaçları tespit etmek ya da tüketici için yeni talep alanları yaratmak ve dolayısıyla bir kategoriyi yoktan var etmek her ticari markanın rüyasıdır.

Kâmil Efendi, sabah servisi için daireleri kapı kapı dolaşmış

Okumaya Devam Edin

Snapchat: Mobil dünyanın beyaz hayaleti

Nilce Bıçakcıoğlu \İstanbul Bilgi Üniversitesi Marka Okulu \Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı Öğrencisi \İstanbul Bilgi Üniversitesi \RadyoVesaire Öğrenci Koordinatörü

Teknoloji akıl almaz bir hızla hayallerin ötesinde noktalara giderken ihtiyacımız olan rahatlığı sadece basit bir arayüzün sağlayıp sağlayamayacağı da Snapchat’in geleceğini belirleyebilecek bir soru.

Teknolojinin, Maslow’un ihtiyaç piramidine “Wi-Fi”ı yerleştirecek

Okumaya Devam Edin