Blog

Marka Okulu Günlükleri

Snapchat: Mobil dünyanın beyaz hayaleti

Nilce Bıçakcıoğlu \İstanbul Bilgi Üniversitesi Marka Okulu \Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı Öğrencisi \İstanbul Bilgi Üniversitesi \RadyoVesaire Öğrenci Koordinatörü

Teknoloji akıl almaz bir hızla hayallerin ötesinde noktalara giderken ihtiyacımız olan rahatlığı sadece basit bir arayüzün sağlayıp sağlayamayacağı da Snapchat’in geleceğini belirleyebilecek bir soru.

Teknolojinin, Maslow’un ihtiyaç piramidine “Wi-Fi”ı yerleştirecek

Okumaya Devam Edin

Tek başına “mutluluk” saadet getirmez

Mihrican Göktepe \İstanbul Bilgi Üniversitesi Marka Okulu \Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı Öğrencisi \M.A.R.K.A \Marketing Strategist

Deneyimsel pazarlama, tüketiciyi rasyonel kararlar veren kişiler olarak kabul eden klasik pazarlama öğretilerinin aksine, duygulara odaklanır.

Beni alırsan daha mutlu olursun” tadında iletişim kurguları yaparken, sizin de aklınıza takılmıyor mu “Mutlu etmeyen ürün

Okumaya Devam Edin