Blog

Marka Okulu Günlükleri

Tek başına “mutluluk” saadet getirmez

Mihrican Göktepe \İstanbul Bilgi Üniversitesi Marka Okulu \Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı Öğrencisi \M.A.R.K.A \Marketing Strategist

Deneyimsel pazarlama, tüketiciyi rasyonel kararlar veren kişiler olarak kabul eden klasik pazarlama öğretilerinin aksine, duygulara odaklanır.

Beni alırsan daha mutlu olursun” tadında iletişim kurguları yaparken, sizin de aklınıza takılmıyor mu “Mutlu etmeyen ürün

Okumaya Devam Edin

İtibarınızı yönetiyor musunuz?

Meltem Gürsoy \İstanbul Bilgi Üniversitesi Marka Okulu \Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı Öğrencisi

Kurumsal itibarın yönetilmesi işi, şirket kültür ve değerlerinin bir yaşam tarzına dönüştürülmesi işidir.

21. yüzyıl, beraberinde dünya vatandaşlığı adı altında farklı bir toplum yapısını getirdi. Coğrafya, ırk, dil ve din gözetmeksizin tüm insanların ve medeniyetin ortak değerleri

Okumaya Devam Edin