Blog

Marka Okulu Günlükleri

Tüketicinin ideolojik marka tercihi

Mehmet Onur Kıra \İstanbul Bilgi Üniversitesi Marka Okulu \Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı Öğrencisi \Coca-Cola İçecek A.Ş. \Satış Temsilcisi

Günümüz toplumlarında kendine yer bulmuş ve lakin henüz dikkatleri çekememiş dumanı üstünde sorunumuz:

Tüketim toplumu olarak belirtilen, geçmişe oranla biraz da aşağılanan günümüz toplumlarının atalarından farklı silahları var artık. Önceden

Okumaya Devam Edin

Sabah 7:15

Duygu Sancar \İstanbul Bilgi Üniversitesi Marka Okulu \Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı Öğrencisi \Tikle Dijital Pazarlama Sorumlusu

Büfenin sahibi Cezmi Abi’nin uzun yıllar pazarlama sektöründe çalışıp istifa ettiği yönünde efsaneler var. Hedef kitlesini bu kadar iyi anlayıp, markalaşmasının altında bu tarz bir hikâye olmalı gerçekten.

Suda doğumla başlıyor ilk farklı

Okumaya Devam Edin