Bora Alçı

Bora Alçı

IMG_9269

M. Bora Alçı, 1968 yılında doğdu. Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü’nü 1991 yılında bitirdi. 1991’de mezuniyetten sonra profesyonel kariyerine Türk Henkel Tüketim Malları Bölümünde marka müdür yardımcısı olarak başladı. Henkel’de yedi yıl boyunca çeşitli pozisyonlarda; bulaşık makinesi deterjanları marka müdürü, kişisel bakım kategorisinde marka grup müdürü olarak çalıştı. 1997’de Danone Grubu İçecek Bölümünde stratejik proje yönetim ekibine katıldı. Türkiye’de Akmina maden suları projesi gibi pek çok uluslararası projenin sorumluluğunu üstlendi, 1999’da Turkcell’de pazarlama bölümünde yönetici olarak çalıştı. 2001 yılından beri pazarlama danışmanı olarak çalışmaktadır. Bora Alçı, Türkiye’nin önde gelen marka danımanlığı şirketi Argus Marka Danışmanlığı ve Araştırma’nın kurucusudur.

Bora Alçı marka ve ürün yönetimi alanlarında geniş tecrübe sahibi olup, iş geliştirme, marka yönetimi, marka ve pazarlama stratejisi geliştirme, tüketici davranışı, alternatif pazarlama teknikleri, pazarlama denetimi ve planlaması, ürün-kategori yönetimi, pazarlama, reklam, medya yönetimi ve pazarlama inovasyonu asıl uzmanlık konularını oluşturur