Doç Dr. Gresi Sanje

Özgeçmiş

Gresi-Sanje-Gorsel
İstanbul Bilgi Üniversitesi, İletişim Yönetimi Bölümü-Başkan Yardımcısı
Avrupa Reklam Eğitimcileri Derneği EDCOM Başkanı
Çevre, Enerji ve Sürdürülebilirlik Araştırma ve Uygulama Merkezi Müdür Yardımcısı

Gresi Sanje pazarlama iletişimi konusunda bir yandan akademik çalışmalarını sürdürürken, diğer yandan da işletmelere danışman sıfatıyla hizmet vermektedir. Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı direktörlüğü görevini de yürütmektedir. 2010-2015 yılları arasında TÜBİTAK ve BM Kalkınma Programı çatısı altında girişim pazarlaması ve sosyal grişimcilik konularında da çalışmış olan Sanje’nin sosyal çalışma alanı özellikle çevre konusunda yoğunlaşmaktadır. 2003-2008 yılları arasında özel sektörde çeşitli pozisyonlarda çalışan Sanje, İstanbul Bilgi Üniversitesi’nin İletişim Yönetimi Bölümü’nde 2008 yılından bu yana öğretim üyesi olarak görev almaktadır. 2015 yılında seçildiği Avrupa Reklam Eğitimcileri Derneği EDCOM’un başkanlığını görevini ise 2017 yılına kadar sürdürecektir.

Doktora tezini “Organik Gıda Sektöründe Niş Pazarlama Stratejileri” konusunda yapan Sanje’nin yayınları arasında yazarı olduğu “Sektörün Penceresinden Reklam Süreci” ve editörlüğünü yaptığı “Büyüyen Kapsayıcı Piyasalar: Türkiye’de Sosyal Girişimcilik Örnekleri” kitapları; “Çizgi-altı İletişim Faaliyetlerinin Niş Pazarlardaki Önemi ve Bir Alan Çalışması”, “Corporate Social Responsibility in Higher Education Institutions: Istanbul Bilgi University Case” ve “The Importance of Online Behavioral Advertising for Online Retailers” gibi çeşitli bilimsel yayınları yer almaktadır.

 

Yayınlar

Sanje, G. and  Dikmener G. (2012). ‘’Büyüyen Kapsayıcı Piyasalar: Türkiye’de Sosyal Girişimcilik Vakaları.’’ İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları.
Sanje, G. and Peltekoğlu F.B. (2011). ‘’The Effects of Zara to the SMEs of an Emerging Market.’’ Journal of Global Fashion Marketing, 2 (1).
Sanje, G., (2011). Sektörün Penceresinden Reklam Süreci. Beta Yayınları.
2014       Sanje, G. ve Varnalı, K. “The Effects of Teaching Style and Internet Self-Efficacy on Instructors’ Attitudes toward Online Education in Higher Education” American International Journal of Contemporary Research, 4(7),35-43. 
2015       Sanje, G., Froehner, S.B. ve Kuz, S.H. “Ozimek: Cooperation Is Key” Ross-Larson, B. (ed.) How The Private Sector Develops Skills: Lessons From Turkey, UNDP NY, 79-89.
2016       Sanje, G “Kurumsal Marka Stratejisine Sürdürülebilir Bir Yaklaşım: Kurumsal Sosyal Girişimcilik” Filiz Balta Peltekoğlu (ed.) İletişimin Gücü, Beta Yayıncılık, İstanbul, 123-154