MediaCat

mc

MediaCat kimdir?

Türkiye’nin lider pazarlama iletişimi dergisi MediaCat, 1993 yılında yayınlanmaya başladı. Türkiye’de marka kültürünün gelişmesine ve yaygınlaşmasına öncülük etme misyonuyla hareket eden MediaCat, bugün ek yayınlardan kitaplara, kapsamlı etkinliklerden yarışma ve ödüllere, yüksek lisans ve sertifika programlarından kurumlara yönelik özel eğitimlere, web sitelerinden sosyal medyaya kadar çeşitli yollarla pazarlama iletişiminin tüm alanlarında içerik üreten büyük bir bilgi platformuna dönüşmüş durumda.

 

İçerik markalarımız

MediaCat lokomotif markamız ancak faaliyet alanını ‘Business publications’ sloganıyla tanımlayan şirketimiz Kapital Medya, çeşitli alanlara yönelik başka içerik markalarını da bünyesinde bulunduruyor. ‘Dijital iş ve kültür dergisi’ sloganıyla konumlandırdığımız Digital Age, pazarlama ve iletişim alanlarına yönelik yarı akademik dergimiz Pi, ilaç sektörüne ve sağlık profesyonellerine hitap eden Farmaskop sitemiz ve popüler sağlık sitemiz Herkese Sağlık portföyümüzde yer alan diğer içerik markaları.

 

Ek yayınlarımız

MediaCat her ay, ana dergisinin yanısıra pazarlama iletişimi sektörünün alt disiplinlerine yönelik çeşitli eklerle okurlarının karşısına çıkıyor. MediaCat Tasarım, Ajans 50, PR Plus, Türkiye Tablet Medyası, Veri Kiti, Productio, MR, Direct!, Screen, KSS, Portföy, İletişim Rehberi, Sürdürülebilirlik, Sağlık İletişimi ve OTC bu eklerden bazıları. MediaCat ayrıca her yıl Cannes Lions Yaratıcılık Festivali için özel bir sayı hazırlıyor.

 

Advertising Age ile işbirliği

2012 yılında Crain Communications ile imzaladığı içerik işbirliği anlaşması çerçevesinde ABD’nin ve dünyanın bir numaralı reklam dergisi Advertising Age ve Creativity’nin içeriklerini sayfalarına taşımaya başlayan MediaCat, Nisan 2013’te bu işbirliğini bir adım ileri taşıyarak Advertising Age’in Türkçe edisyonunu Türkiye’de yayınlamaya başladı. MediaCat’le birlikte dağıtılan Advertising Age pazarlama, iletişim ve reklam dünyasının global gündemini okurlarımıza sunuyor.

 

Dijital mecralarımız

Dergimizin yanısıra web sitemiz de pazarlama iletişimi sektörü tarafından yakından takip ediliyor. MediaCat Online, pazarlama iletişimi konusunda aktüel içerik arayanların başvurduğu bir numaralı kaynak konumunda. MediaCat’e dijital ortamda gösterilen ilginin en güçlü işaretlerinden biri de, sosyal medyada eriştiğimiz etki düzeyi. MediaCat’in tablet versiyonuna ise Turkcell Dergilik üzerinden ulaşabilirsiniz.

 

Kitaplarımız

Pazarlama iletişimi alanında bilgi üretme misyonumuzun en önemli araçlarından biri de kitaplar. Şu anda Türkiye’de pazarlama iletişimi ana başlığı altında sınıflandırılabilecek kitapların yüzde 80’inden fazlası MediaCat markası altında yayınlanmış durumda.

 

Brand Week Istanbul

Brand Week İstanbul, MediaCat’in 10 yıllık etkinlik ve 20 yıllık içerik tecrübesinden doğan Türkiye’nin en büyük pazarlama iletişimi organizasyonu. İlki 2013 yılında düzenlenen bu dev organizasyon çerçevesinde konferanslardan seminerlere, workshop’lardan networking toplantılarına, reklam filmi gösterimlerinden yaratıcı sergilere, ödüllerden partilere kadar birçok etkinlik düzenleniyor, dünyadan ve Türkiye’den çok önemli isimler konuşmacı olarak ağırlanıyor.

 

Katılımcılara bilgi, yaratıcılık ve ilhamla dolu bir hafta sunan Brand Week İstanbul pazarlama, reklam ve medya dünyasının üst düzey yöneticilerini ve karar vericilerini bir araya getiriyor. İstanbul’u sahip olduğu büyük potansiyelle bir yaratıcılık üssü olarak yeniden konumlandırmayı hedefleyen Brand Week İstanbul, salonlara kapanıp kalmıyor, popüler sergiler ve Marka İkonları Yürüyüşü gibi görkemli açıkhava etkinlikleriyle halkla da buluşuyor.

 

Digital Age Summit

İlkini 2007 yılında düzenlediğimiz Digital Age Summit, dijital iş dünyasının en sıcak konularının ele alındığı geniş katılımlı bir zirve. 2014 yılından itibaren ilkbaharda düzenlenmeye başlanan bu büyük buluşma, bilişim ve iletişim sektörleri başta olmak üzere dijitalin temas ettiği tüm iş alanlarından birçok üst düzey profesyoneli bir araya getiriyor.

 

MediaCat, düzenli konferanslarının yanısıra ‘Yeşil Pazarlama’, ‘Word-of-Mouth Marketing’, ‘Stortytelling’ gibi çeşitli temalar altında tek seferlik konferans ve seminerler de düzenliyor.

 

Düzenli konferanslarımızda ve diğer tek seferlik etkinliklerimizde bugüne kadar Kevin Roberts, Al Ries, Jonah Lehrer, Piyush Pandey, Joschka Fischer, John Grant, George Silverman, Esther Dyson, Guy Kawasaki, Russell Davies, Robert McKee, Michael Newman, Joe Saltzman, Ian Grais, Mark Tungate, Iain Tait, Nigel Moris, David Meerman Scott, Arianna Huffington, Jack Trout, John Maeda, Keith Weed, Clotaire Rapaille, Scott Stratten, Felix Baumgartner, Chris Brogan, Ann Handley gibi birçok önemli ismi konuşmacı olarak ağırladık.

 

Felis Ödülleri

MediaCat pazarlama iletişimi alanında yaratıcılığı teşvik etmek amacıyla çeşitli yarışmalar düzenliyor. Bunların en önemlisi Felis Ödülleri. Medya planlama alanındaki yaratıcı fikirleri ödüllendirmeye yönelik bir yarışma olarak yola çıkan Felis, 2013’ten itibaren Medya, Dijital ve Yaratıcılık başlıkları altında pazarlama iletişimi alanında üretilen tüm yaratıcı fikirleri ödüllendirmeye yönelik kapsamlı bir reklam yarışmasına dönüştürüldü. Felis aynı zamanda dünyada bir ilke imza attı ve 2013 yılında reklamların nöroskolarını dikkate alarak tek başına sübjektif jüri değerlendirmesi yerine ölçülmüş etkiye göre ödül verdi.

 

Marka Okulu

İstanbul Bilgi Üniversitesi İletişim Fakültesi’yle birlikte çeşitli sertifika programlarına imza atan MediaCat, bu işbirliğini bir adım ileri taşıyarak ‘MARKA OKULU’ markası altında bir pazarlama iletişimi yüksek lisans programı başlattı. Akademik bilgiyi sektörel tecrübeyle birleştirmeyi hedefleyen bu program, kısa sürede büyük ilgi gördü ve pazarlama iletişimi alanındaki bir numaralı yüksek lisans programına dönüştü.