Özlem Bulut

Ozlem_Bulut_FotoIpsos Türkiye Nörobillim ve Dijital Araştırmalar Genel Müdürü Özlem Bulut; 1995 yılında İstanbul Teknik Üniversitesi Şehir ve Bölge Planlama Bölümü’nden mezun olmuştur. Aynı yıl başladığı ACNielsen’da 1999 yılına kadar Kantitatif Araştırmalar Grup Lideri pozisyonunda çalışmış olup, 2000 yılında GFK İş Geliştirme Direktörü görevine geçmiştir. 2001’den itibaren Ipsos KMG bünyesinde bulunan Özlem Bulut, Kantitatif Araştırmalar Bölümü’nde Sağlık Araştırmaları ve ardından Endüstri ve Hizmetler alanlarında Direktör olarka çalışmış, Kilit Müşteriler, PartneRing Programı sorumluluğunu yürütmüştür. Ocak 2011 yılında, Ipsos ASI – Reklam Araştırmaları Genel Müdürü pozisyonunda Reklam ve Marka Araştırmaları liderliğini devralmıştır. Aralık 2014’ten bu yana ise Yenilikçi Ürünler sorumluluğunu alarak, Neuroscience ve Digital alanda çalışmaktadır.