Dr. Yener Girişken

Özgeçmiş

Yener-GiriskenYrd. Doç. Dr. Yener Girişken I ThinkNeuro – CEO I NMSBA Türkiye Başkanı

Doktorasını İstanbul Üniversitesi Pazarlama Bilim Dalı’nda alan Dr. Yener Girişken, ABD’de Kuzey Karolina Üniversitesi’nde pazarlama odaklı MBA yapmıştır. Türkiye’nin ilk nöropazarlama şirketi ThinkNeuro’nun kurucusu ve CEO’sudur. Thinkneuro, 2011 yılından itibaren nöropazarlama sistemleriyle reklam, alışveriş ve müşteri deneyimi (UX, CX), marka konumlandırma, dijital pazarlama araştırmaları yapmaktadır. Bu araştırmalar sırasında gönüllü deneklerin beyin görüntüleri (fNIRs, EEG) ve göz hareketleri (Eye Tracking) senkronize biçimde ölçülmektedir. TED konuşmacısı olan Girişken Türkiye ve dünyada nöropazarlama alanında akademik ve profesyonel birçok konferansa konuşmacı olarak davet edilmiştir. Dünya Nöropazarlama Bilim ve İş Konseyi (NMSBA)’nin Türkiye başkanı olan Girişken aynı zamanda Türkiye Araştırmacılar Derneği Yönetim Kurulu üyesidir. Gerçeği Algıla – Nöropazarlama Yolculuğunda İlk Adımlar isimli kitap başta olmak üzere birçok uluslararası akademik yayını bulunan Girişken, Bilgi Üniversitesi Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans ve İstanbul Kemerburgaz Üniversitesi İşletme Yüksek Lisans Programları’nda nöropazarlama dersi vermektedir.

 

 

 

 Yayınları

Girişken Y. (2015), Gerçeği Algıla: Nöropazarlama Yolculuğunda İlk Adımlar. Beta Yayınları, İstanbul
Caner G., Girişken Y. (2015) “Taraftar Motivasyon Faktörlerinin Davranışsal Sadakat Üzerindeki Etkisi: Fenerbahçe Spor Kulübü Örneği”, International Journal of Economic & Social Research . Autumn 2015, Vol. 11 Issue 2, p119-137. 19p.
Girişken Y., Caner G., Ocak E. (2014) “Neural Correlates of Behavioral Reactions to GSM Operator’s Web Sites for Smart Phones”, Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, Sayı: 14, Temmuz 2014, ss. 1-20
Girişken Y., Bulut D., (2014) “How do consumers perceive a/an logotype/emblem in the advertisements: an eye tracking study”, International Journal on Strategic Innovative Marketing Vol. 01 (2014) OI:10.15556/IJSIM.01.04.002
Girişken Y. (2013) “Effects of Cultural Differences on the Perception of Advertisements: Utilizing Neuromarketing Techniques Combined with traditional Marketing Research”, 2013 Korean Scholars of Marketing Science Spring 2013 - gamma20.org