Blog

Marka Okulu Günlükleri

Urfa’da Oxford yok ama Harran var!

Derya Karakoç Ok \İstanbul Bilgi Üniversitesi Marka Okulu\Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı Öğrencisi

Türkiye’deki üniversitelerin markalaşma konusunda en zayıf kaldığı noktalardan biri de marka vaatlerinin olmaması ya da “en iyi eğitim” vaadinin ötesine geçememesidir.

Her sene yaklaşık 2 milyon tüketicinin satın alacağı bir ürün kategorisinde 185 markanın

Okumaya Devam Edin

Pazarlamada hikâye anlatımı

Ayşe Aybike Baykal \İstanbul Bilgi Üniversitesi \Marka Okulu \Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı Öğrencisi\Blue Fox Agency (BFA)\Sosyal Medya ve İletişim Uzmanı

Hikâye anlatımı, yeni pazarlama döneminin en değerli üyelerinden biri olarak markanın hedef kitlesiyle etkileşim halinde kalması ve onlarla olan ilişkisini güçlendirebilmesi için seçebileceği en etkili yol

Okumaya Devam Edin