Blog

Marka Okulu Günlükleri

Yetenek yönetimi: Tanımı ve Türkiye’den uygulama örnekleri

Sena Balkaya \İstanbul Bilgi Üniversitesi Marka Okulu\Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı Öğrencisi

Kurumların yetenekli çalışanları kendi bünyelerinde kalmaya ikna edebilmeleri için farklı iletişim araçlarını ve ihtiyaçları olan yeteneğin hangi alanda olduğunu belirlemeleri büyük önem taşımaktadır.
  Louis Carter, Best Practices in Talent Management adlı kitabında, yetenek kavramının sözlük anlamından

Okumaya Devam Edin

Oyunu değiştiren marka olmak

Özgür Zülfikaroğlu \İstanbul Bilgi Üniversitesi\Marka Okulu\Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı Öğrencisi

Yeni ürün geliştirme ve onu ilgili pazarda konumlandırma süreci oldukça hassas ve ürünün geleceğinin temelini oluşturan bir süreçtir.

Günümüzde teknolojiden hızlı tüketime, enerjiden gı­daya birçok sektör rekabeti yoğun olarak yaşamaktadır. Gün geçtikçe sektörlerde oyuncu sayısı artmakta ancak yeni giren

Okumaya Devam Edin