Blog

Marka Okulu Günlükleri

Alışveriş merkezlerinin tüketicilere faydaları ve ekonomiye katkıları

Özgür Çetinkaya \Tab Gıda Finans Direktörü\İstanbul Bilgi Üniversitesi \Marka Okulu\Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı Öğrencisi
Alışveriş merkezleri 21. yüzyıl tüketicisinin her tür gereksinimini karşılamayı amaçlayan çağdaş, dinamik ve canlı yaşam merkezleri olarak kabul edilmektedir.
1. Giriş
Alışveriş merkezi tanımı
lışveriş Merkezleri, merkezi bir birimce dizayn edilen, planlanan, yaptırılan ve yönetilen perakende mağazalarının

Okumaya Devam Edin

Sosyal medyanın insan davranışları üzerindeki etkileri

Özgen Ülker Yıldız \İstanbul Bilgi Üniversitesi\Marka Okulu\Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı Öğrencisi

Paylaşacak özgün bir içeriğimiz yoksa kendi düşüncemize en yakın paylaşımı bularak kendi profilimizden tekrar paylaşıyor,
böylece konuyu takip ettiğimizi gösteriyor, sorumluluğu üzerimizden atmış oluyoruz.

Türkiye’de 35 milyonun üzerin­de internet kullanıcısı bulunu­yor ve 36 milyon aktif Face­book hesabı var.

Okumaya Devam Edin