Blog

Marka Okulu Günlükleri

Kutudan çok uzakta iletişimcilere özel sırlar

İbrahim Kabadayı \İstanbul Bilgi Üniversitesi Marka Okulu \Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı Öğrencisi

Rasyonel çılgınlıklarını yaşayanlar, yaşatanlar ve her şeye rağmen çılgınlıklarına inanarak onların peşinden gidebilenlere;
iyi ki varsınız, çok teşekkürler…

Fark yaratmak istiyorsun. Markanın, reklamlarının, kampanyalarının, iletişim çalışmalarının, sunumlarının ve yaptığın işlerin unutulmaz dokunuşlar bırakmasını istiyorsun. Senin asıl istediğin

Okumaya Devam Edin

Türkiye’de yeni muhafazakârlık

Işıl Kuntsal \İstanbul Bilgi Üniversitesi Marka Okulu \Pazarlama İletişimi \Yüksek Lisans Programı Öğrencisi
Türk tüketicisi, gelişen ve değişen değerler sonucunda daha farklı bir çizgiye bürünmüş durumdadır ve bu yeni tüketici profiline uygun yeni markaların pazarlama stratejileri hedef kitleye göre oluşmak zorundadır.
  Tüketici kavramı, pek çok kültürde olduğu gibi,

Okumaya Devam Edin