Blog

Marka Okulu Günlükleri

Şeytanın yeryüzündeki çocuklarına

İlker Eroğlu \İstanbul Bilgi Üniversitesi Marka Okulu \Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı Öğrencisi \Türk Hava Yolları Teknik A.Ş. \Satış ve Pazarlama Müdürü

Bu makale sizin elinize hangi zaman ve mekânda geçti bilmiyorum ama 2014 senesinin sonlarına yaklaştığımız bir kış gününde yazıldı. Dünyanın en mistik şehirlerinden biri olan İstanbul’un

Okumaya Devam Edin

Gerçek zamanlı pazarlama ile tüketiciyi yakalamak

Ekin Burcu Güler \İstanbul Bilgi Üniversitesi Marka Okulu\Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı Öğrencisi
Önemli gün ve etkinlikleri takip eden ve tüketici davranışlarını inceleyen markalar için, gerçek zamanlı pazarlama uygulamaları kısa zamanda hızlı sonuçlar doğuran bir strateji halini almaktadır.
  Günümüzde, markalar ayakta kalmak ve daha geniş kitle­lere ulaşmak adına yoğun pazarlama

Okumaya Devam Edin